Aissie gumman!

Nu gästbloggar Aissies pojkvänn.

Det har blivit så här att Aissie har fått hjärtstillestånd.
Så vi sitter i ambulansen nu på väg till sjukhuset.

Hon svimmade uppe på hotellrummet, jag försökte väcka henne men det gick inte.
Jag försökte med konstgjord andning men hon andades bara svagt.

Jag skyndade mej ner till personalen och dom kom upp och kollade på henne.
Dom ringde efter en ambulans så nu har ambulanspersonalen kommit och hämtat mej och henne.

Dom sa nyss att hon troligtvis skulle överleva.
HOPPAS HOPPAS HOPPAS!!!
Jag hoppas på att hon gör det!
Min älskade lilla söta Ais!

Hennes hjärta har börjat slå nu igen.
Men hon har hjärtklappning men det börjar lugna ner sig.

Ais lämna mej inte nu!
Jag vet att du är stark!
När du vaknar igen så ska jag ta handom dej!
Du ska bara må bra och jag ska göra allt för att du ska må bra!

Puss på dej min älskade lilla Ais ! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0